Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

Anekdotini.. :)



















  • Αποφασίζει ένα βράδυ ο Χριστός να επισκεφτεί τα Ζωνιανά.
Χτυπάει μια πόρτα, του ανοίγουν...


-Καλώς τονε τον Σύντεκνο. Έπαε κάτσε να ξεκουραστείς.
-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο...
-Εδώ πρώτα καθόμαστε τσε μετά συστηνόμαστε!

Τι να κάνει ο Χριστός κάθεται.

-Ε Μαριό βάλε μωρή να φάμε.
-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο...
-Εδώ πρώτα τρώμε τσε μετά συστηνόμαστε!

Τι να κάνει ο Χριστός τρώει.

- Ε Μαριό φέρε μωρή το ρατσί να πιούμε που ΄ρθε ο ξένος.
-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο...
-Εδώ πρώτα πίνουμε τσε μετά συστηνόμαστε!

Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει τσι ρατσιές του.

- Ε μωρέ Σήφη φέρε τσι νέα σοδειά να την δοτσιμάσουμε.
-Μα ξέρετε εγώ είμαι ο...
-Εδώ πρώτα καπνίζουμε τσε μετά συστηνόμαστε!

Τι να κάνει ο Χριστός κατεβάζει δυο τζούρες.

-Και τώρα ωρέ Σύντεκνε ποιος είσαι τσου λόου σου?
-Είμαι ο Ιησούς Χριστός!!!
-Στο ΄πα ωρε Σήφη, φέτος η σοδειά είναι άπιαστη!!!!!!!