Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2008

ΜΑΘΕ ΝΑ ΜΙΛΑΣ





Θέλοντας να συμβάλλουμε στην ομαλότερη μετάβαση σε ένα επίπεδο επικοινωνίας πιο εκλεπτυσμένο , δημιουργήθηκε η παρακάτω λίστα περιπτώσεων με τις προτεινόμενες αλλαγές:


Αντί του: Στ' αρχ.. μου! Να γίνεται χρήση του: Δε με απασχολεί το ζήτημα.

Αντί του: Γαμώ την τύχη μου! Κι άλλη στραβή! Να γίνεται χρήση του: Μου αρέσουν οι προκλήσεις.

Αντί του: Τι στο διάολο έχω να κάνω εγώ μ' αυτή την παπαριά! Να γίνεται χρήση του: Δεν είχα σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα

Αντί του: Να πάει να γαμ.. , ας το κάνει μόνος του ο καρ..! Να γίνεται χρήση του: Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειες μας.

Aντί του: Ωραία! Και κερατάς και δαρμένος! Να γίνεται χρήση του: Ναι, σήμερα θα μπορέσω να δουλέψω μερικές ώρες παραπάνω.

Αντί του: Είναι εντελώς μαλ..! Να γίνεται χρήση του: Δεν γνωρίζει ο συνάδελφος το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Αντί του: ΕΕ! Εσύ! Να γίνεται χρήση του: Με συγχωρείτε.

Αντί του: ΕΕ! Εσύ! Ναι, εσύ ρε μαλ...! Να γίνεται χρήση του: Με συγχωρείτε κύριε.

Αντί του: Δεν γαμ... λέω γω! Να γίνεται χρήση του: Λυπάμαι δεν μπορώ να σε εξυπηρετήσω.

Αντί του: Τι? Πήρε προαγωγή? Άραγε πόσους απ' το ΔΣ έχει τσιμ....! Να

γίνεται χρήση του: Επιτέλους αναγνωρίσθηκαν οι προσπάθειες της.

Αντί του: Τι τα έκανες τα κωλόχαρτα? Να γίνεται χρήση του: Μήπως θυμάσαι που τοποθέτησες τα έγγραφα.

Αντί του: Καλά ..σκατά έχεις στο μυαλό σου? Να γίνεται χρήση του: Νομίζω η πρόταση σου είναι ανεφάρμοστη.

Αντί του: Πάλι τα αρx.. μου πήρε! Να γίνεται χρήση του: Το νέο αίτημα του για αύξηση απορρίφθηκε.

Αντί του: Θα ψοφήσεις και θα είσαι ακόμη κλητήρας! Να γίνεται χρήση του: Δεν υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω εξέλιξη.

Αντί του: Καλά τόση ώρα γι' αυτή την μαλ...! Να γίνεται χρήση του: Το αποτέλεσμα είναι μάλλον φτωχό.